Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

hejsan :)

Av fredrikl vinefur - 8 juli 2012 12:56

i dag ska jag spela badminton med Christer westerdahl i backahallen kl 3 så om  ni vill komma och ,kolla så är det bara att komma ner  alltid roligt när någon kollar på en :)


sen så efter det kanske jag ska gå ut och springa lite i spåret som ligger i mitt område hemma  som är 2,5km långt så det är lagom långt :) men jag springer nog inte fyra varv i dag där uten det blir nog bara ett eller kanske två vara :)


sen kanske jag går en promenad med knubbe igen för det gillar han att göra men då måste det bli lite bättre väder :D 

för det är inte så roligt att gå ut och gå när det rengnar ute


om det är några stavfel så är det för att jag har dyslexi som gör det  men hoppas ni fattar vad jag skriver ändå :) 

 

ha det bra skumbannan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fredrikl vinefur - 2 december 2014 13:07

Hej hej :) i går gjorde bag inte mycket jag städa hemma in för visningen på kvällen :) det kom 14 st och kollade det är bra sa mäklaren :) men vi har ej fått något bud på lägenhet men det kommer :) men medans det var visning på lägenheten så var j...

Av fredrikl vinefur - 1 december 2014 02:13

hej i går så tävlad jag i backahallen och kom tre :)  spelade inte så bra som jag skulle ha viljat men är nöjd ändå :) och nu ska jag flytta efter jul här liten bit utanför örebro :) med pappa och hans nya tjej :) dom har köpt ett hus med poll och ...

Av fredrikl vinefur - 15 september 2012 22:26

varför ska kärlek vara så farbaskat svårt att ta hand om  för om man väl hittar någon som man gillar så gör man ju alltid bort sig så den tycker att man är helt dum i huvudet  varför blir det alltid så men jag har inte haft tjej på länge nu som jag v...

Av fredrikl vinefur - 9 september 2012 15:40

hej såg ett klipp på youtube på glee när dom hade en vädligt bra taktik men undrar om man skulle göra så i verkligheten hur moständarna skulle ha reagerat ? :) skulle vara roligt om man fick se om det funka :D ...

Av fredrikl vinefur - 7 september 2012 16:49

hej :D   nu har badminton träningen börjar igen så det är väldigt roligt men en sak som ej är så roligt är att jag inte har hand om lika många grupper som föra terminen :( men det är roligt att se eleverna utvecklas endå :D    och sen har jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad är intressant att läsa om på en blogg ?:)
 saker om mig själv ?
 träning?
 vad jag vill göra i framtiden ?
 vad jag tycker om kändisar ?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards