Alla inlägg under juli 2012

Av fredrikl vinefur - 13 juli 2012 00:50

hej i dag ahr jag och carro spelat tennis  det var roligt :D  


och sen har jag ej gjort så mycket mera i dag :) så ha det så bra så hörs vi i morgon :D 

Av fredrikl vinefur - 11 juli 2012 00:31

i dag har min syrra och pappa varit ute vid xxl och köpte tennisrack  så jag och carolina har spelat 2 timmar tennis i dag :D det var verkligen roligt tycker jag efter som det inte gick så bra för någon av oss i början efter som man ej är van vid att köra  men efter ett tag så fick vi kläm på allt  så till sist gick det väldigt bra tycker jag 


och knubbe har sovit den mesta tiden i dag :D  han har vänt på dyngnet :D som många andra har med :D  

och som ni er att jag har kommit på hur man laddar upp vidios på den här bloggen :D och det vet jag tack vare min syra Johanna som är i USA och ska åka runt nu i USa i en hel månad helt för sig själv tror jag  :) och sen ska hon komma hem till Sverige efter 13 månader i USA och hon har ej haft det så lätt hela tiden  och har varit tvungen att byta familj två¨gånger tills hon kom till den tredje och där har hon varit ända fram tills nu :)


jag hoppas att den familjen kommer komma till Sverige på semester :)  så att man får träffa den familjen  efter som man vet bara att johanna har varit oss en familj men men vet ju ej hur dom er ut hur dom är som person eller något så det skulle vara roligt att få reda på men den familjen är väldigt rika av sig har jag hört :D  


jag har ingen aning vad jag ska göra i morgon verkligen :D men det blir väl alltid någon jag kommer på att göra :D om inte så lägger jag väl ut något roligt på bloggen så ni får det roligt med :D för ni vet att jag tänker på er så att ni får det roligt att läsa med det jjag har gjort och varit med om :) jag hoppas att ni gillar den här sidan :D för annars så får ni kommentera vad ni ej gillar så får jag se till att ändra på det :D


ha det bra skumbannan :D 

Av fredrikl vinefur - 10 juli 2012 01:11

Hej allihop!

Detta är Johannas underbara syster, hon är bäst i hela världen, i alla fall enligt brorsan, eller hur Fredrik? ;)

Här är i alla fall ett klipp från mig, haha!

Ha det bra!

Av fredrikl vinefur - 10 juli 2012 01:08


  efter filmen så gissa som en komentar hur många grisar ni tror att jag har :D

Av fredrikl vinefur - 10 juli 2012 01:04


  den här filmen är till min familjs älskade lilla katt :D

Av fredrikl vinefur - 10 juli 2012 00:31

hej i dag har jag städat hemma lite med familjen :) 


sen så cyklade jag och Carolina till onaboda :D och det är ungifär 2,2 mil ditt så det var ganska jobbigt :)

och sen när vi var framme så körde vi lite fys och sen så hoppade vi i badet  det det hände en konstig sak som aldrig har hänt förut :D det var att jag hoppade i vattnet innan Carolina och jag brukar inte gilla att man hoppar i för fort men i dag gjorde jag det så jag hann i före henne så det var roligt :D


sen så åkte vi till min pappas bror som  bor när där :) och fikade lite :D

och sen åkte vi hem och åt lite för vi var lite hungriga :)


ha det bra :) 

Av fredrikl vinefur - 9 juli 2012 01:40

hej i dag har jag spelat badminton med Christer Westerdahl första set vart 12-21 till han andra vart det 21-15 till mig han tredje vart det 21-10 så jag vann :) 


i dag vart det ej någon springning :( det var ej så bra väder uts tyckte jag så att man kunnde springa ute :) menhoppas att det blir bättre i morgon :) så att man kan springa :D


och sen har jag busat med knubbe våran katt :D det tycker han om att busa :) han är ju lite mer än ett år gammal :D så en katt i hans ålder älskar att leka och bitas men det är ej så skönt när han biter en :) men vad ska man göra det är ju det enda han vet i hans ålder :D


nepp nu måste jag sova ha det bra skumbannan:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad är intressant att läsa om på en blogg ?:)
 saker om mig själv ?
 träning?
 vad jag vill göra i framtiden ?
 vad jag tycker om kändisar ?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards